سلامت  پوست

 مراقبت از پوست نگرانی افراد مختلف به خصوص خانم‌ها است. هیچ‌کس دوست ندارد یک روز صبح  بیدار شود، و ببیند چند چروک تازه به چروک‌های صورتش اضافه شده است.

راه های مراقبت از پوست را بدانیم

افراد معمولا دوست ندارند سن‌شان زیاد به نظربرسد و اولین چیزی که آنها را می‌ترساند فکر کردن به پیری صورت‌ است چه برسد به اینکه قبل از رسیدن به سنین میانسالی ببینند صورت‌شان از سن واقعی‌شان مسن‌تر به نظر می‌رسد.

سلامت پوست

سلامت پوست

استفاده از کرم های ضد آفتاب

توصیه اول این است که  کرم ضدآفتاب را بصورت دائمی استفاده کنید

این کار برای سلامت پوست مفید است .این نکته را شاید بارها شنیده باشید  اما استفاده از کرم ضدآفتاب آسان‌ترین راهی است که پوست شما را جوان‌تر نشان می‌دهد.

خوب است بدانید نود درصد چین و چروک‌ها در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید به وجود می‌آیند، پس پیشگیری بهتر و آسان‌تر از درمان است. همواره سعی کنیم با استفاده‌ی مداوم از کرم ضدآفتاب مانع ایجاد چین و چروک‌ها و خطوط عمیق روی پوست بشویم

چروک پوست

چروک پوست

استفاده کردن از سرم های پوست

. سرم های پوستی یکی از موثرترین راه های جلوگیری از چین و چروک پوست  است . البته روش استفاده از آن هم در بهبود چین و چروک بسیارموثر  میباشد .

سرم های پوستی را هر هفته یک تا دوبار و به مدت نیم تا یک ساعت روی پوست خود  قرار دهید

استفاده از ماسک های میوه ای

از ماسکهای طبیعی برای شادابی پوستتان استفاده کنید  . ماسک هایی نظیر خیار و پوست هلو و کیوی به دلیل  خاصیت سم زدایی روی پوست تاثیرزیادی دارد .

پوست همواره میکروب های محیط را به خود جذب میکند پس همیشه مراقب باشید این میکروب ها را از سطح پوستتان بزدایید

پوست

پوست

همین امروز سیگار را ترک کنید

سیگار  یکی از مضرترین مواد برای پوست است . به هنگام سیگار کشیدن دوفرایند بر روی پوست شما تاثیر میگذارد . اول سم ناشی از دودسیگار که برروی پوست شما مینشیند و دوم هنگام پک زدن به سیگار شما پوست اطراف چشمتان را میکشید  و چشمتان را به حالت نیمه بسته درمیاورید .

این عمل روی چروک های اطراف چشم شما تاثیر میگذارد

سلامت پوست

سلامت بدن .

سلامت

سلامت پوست

بیشتر بدانیم : پاکسازی پوست در خانه

 

 

 


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!